Translate

sobota, 20 lutego 2016

Kakaowy deser z chia


Zakupiłam nasiona chia bo na czytałam się jakie to zdrowe a że mam ostatnio lekkiego bzika na punkcie zdrowej żywności wiec zaczęłam eksperymenty na tym oto wynalazku 😃.
Wyszedł pyszny deser "zdrowy" i nie raz będę go powielać.
Zapraszam do wypróbowania gdyż pyszne+zdrowe=duet idealny.

Składniki:

4 łyżki nasion chia (2 zblendowane na proszek i 2 w całości)
1 banan
1 puszka mleka kokosowego lub obojętnie jakiego
1 łyżka miodu naturalnego
3 łyżeczki kakao gorzkiego
pół mango
2 łyżki wiórkow kokosowych

Banana blenduję z mlekiem kokosowym.Dodaję miód,kakao i masiona chia,mieszam rozlewam do pucharkòw i wstawiam do lodówki na minimum 2 godziny.
Przed podaniem blenduję mango i wykładamy na masę kakaową można posypać czym się lubi (kokos,orzechy, sezam....)
Smacznego.

2 komentarze:

  1. kosztowałam,smak delikatny,konsystencja puszysta.pomysł trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  2. kosztowałam,smak delikatny,konsystencja puszysta.pomysł trafiony.

    OdpowiedzUsuń